Betalen

U kunt bij ons op diverse manieren veilig betalen: via iDEAL, bankoverschrijving, PayPal of in de dierenwinkel in Wageningen via pin of a contant.

Afhandeling van uw betaling
Wij hebben de betalingen via iDEAL uitbesteed aan Mollie.com

U wordt bij het betalen in onze webwinkel veilig doorgeleid naar beveiligde website of betaalkopppeling van Sisow. Op uw rekeningafschrift vindt u van ons en hen het betaalkenmerk.

Indien u vragen heeft over uw betaling kunt u contact met ons opnemen.

Status van uw bestelling
Nadat u heeft besteld krijgt u een bevestigings e-mail met daarin de status van uw bestelling. Hieronder vindt u de uitleg per status.

“Inpakken”
Als u uw bestelling heeft betaald, krijgt uw bestelling de status “inpakken”. Uw bestelling wordt verzendklaar gemaakt.

“In behandeling”
Uw bestelling is betaald en uw order wordt gepickt. Indien er vragen zijn over uw bestelling, bijvoorbeeld: er mist een huisnummer in uw gegevens of we hebben een vraag over de kleur of maat van het bestelde artikel, dan wordt uw bestelling op de status “in behandling” gezet. Er is of er wordt dan contact met u opgenomen om te overleggen.

“Manco”
Uw bestelling is betaald maar het artikel is niet op voorraad. Wij krijgen dagelijks aanvoer van producten binnen, dus uw bestelling zal snel worden nagezonden. Bij deze status is er altijd contact met u opgenomen over de levertijd.

“Geld terug”
Uw bestelling is betaald en daarna geannuleerd, of u heeft een bestelling / artikel retour gezonden. De retourbetaling wordt binnen een week tot uiterlijk een maand uitgevoerd.

Neem gerust contact met ons op als u vragen heeft.

Scroll naar boven